Friss filmet vegyenek!

A filmmarketing praktikus és kreatív eszközei

Előadás

A forgatókönyvtől a képernyőig – A film bevezetése a piacra

Deborah Sheppard előadása során megismerhetjük a fejlesztés kezdeti szakaszától a film elkészültéig adódó marketinglehetőségeket. Szó lesz arról, hogy hogyan használják a filmkészítők, sales és forgalmazó cégek a fesztiválokat marketingre, milyen eszközökre van szükség ahhoz, hogy a film eladható legyen a piacon, megismerjük a kreatív folyamatot, amellyel hatásos plakátok és előzetesek, valamint marketingkampányok készülhetnek.

Időpont: 2023. február 23. 16:00 – 19:00

Helyszín: Magnet Közösségi Ház (Budapest, Andrássy út 98, 1062)

 

Workshop

A workshopon először néhány az Egyesült Királyságban bemutatott film esettanulmányával foglalkoznak a résztvevők, majd átbeszélik, hogy mire van szükség egy pitch csomagban. Ezt követően a résztvevők egyénileg vagy kis csoportokban dolgoznak konkrét vagy kitalált projektötleteken. Az előadás tanulságai alapján elemzik a projekteket (SWOT), kitalálják a logline-t, írnak egy rövid szinopszist, gondolkodnak a lehetséges plakátról és arculati elemekről és körvonalazzák, hogy a helyszín és a casting területén mire érdemes figyelni.

Időpont: 2023. február 24. 10:00 – 17:00

Helyszín: Magnet Közösségi Ház (Budapest, Andrássy út 98, 1062)

Angol nyelvű előadás és workshop.

Kiknek ajánljuk:

  • producerek
  • rendezők
  • (film)marketing szakemberek
  • mozgóképszakos és marketingszakos hallgatók

 

Deborah Sheppard

Deborah díjnyertes producer és nagy tapasztalattal rendelkező marketing- és forgalmazási vezető. A karrierjét a reklám területén kezdte mielőtt nagy stúdióknál lett forgalmazó, majd tanácsadói tevékenységgel foglalkozott. Több mint 12 éven át a United International Pictures és a Paramount Pictures UK marketingigazgatója volt, több mint 420, köztük sok nemzetközileg sikeres film megjelenési kampányán dolgozott, például Billy Elliot, Bőrnyakúak, A belső ember, Babel, Út a vadonba, A szabadság útjai, illetve olyan animációs filmeken is, mint a Wallace és Gromit, Kung Fu Panda, Így neveld a sárkányodat, Madagaszkár, Rango, Shrek és Tintin, továbbá kasszasiker franchise-okon, többek között Bond, Bourne, Vasember, Amerika Kapitány, Thor, Transformers, Star Trek és Mission Impossible, hozzájárulva a stúdiók 4,2 milliárd dolláros bevételének eléréséhez az Egyesült Királyság/Írország jegypénztárainál.

Jelenleg az Iheartcinema tanácsadó cégével nyújt marketing és reklámozási segítséget filmeseknek és forgalmazóknak az Egyesült Királyságban és a tengerentúlon. Ő irányította többek között A víziló című független brit vígjáték bemutatását, valamint Az utolsó Faust című film marketing és értékesítési kampányát. Deborah rendszeres forgalmazási és marketing előadó az Egyesült Királyságban és világszerte, olyan neves intézményekben, mint a Met Film School, a National Film and Television School és a Raindance.